حور الآسر - الفصل من{1}الي{10} - بقلم آيه حنفي محمود - مكتملة | روايتك

اسم الرواية: حور الآسر
المؤلف / الكاتب: آيه حنفي محمود
حالة الرواية: مكتملة
الفصل الحالي: الفصل من{1}الي{10}

الفصل من{1}الي{10}

*ـ رواية حوࢪ الاسࢪ💖🙊˖𓍢ִִ໋𖹭* _(من الفصل {1}الى الفصل{ 10}. 𐙚 ֢ ׁ⤿)_ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ `تابع قناة ‏مـجـࢪهةة الـࢪويات♥🫂 . 𐙚 ֢ ׁ⤿ . 𐙚 ֢ ׁ⤿فى واتساب` https://whatsapp.com/channel/0029VbBU5ndKWEKojXgqvU0J ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ رواية حور الاسر الفصل الاول نيره بصريخ : يلا يا حوووووور اتاخرناااااا مش هندخل الدرس حور : خلاص ي اختي خلصت اهو يلا حور : يا ماما انا ماشيه علي الدرس عاوزه حاجه والده حور (فاطمة)ببرود : لا مش عاوزه ويلا امشي حور : ماشيه اهو سلام ذهبت حور و نيره الدرس عند الشرح المدرس بإعجاب لحور يا حوري ركزي معايا حور : حاضر يا مستر وانا اسمي حور مش حوري المدرس : ماشي يا حور بعد الدرس ... نيره : يلا يا حور علشان منتأخرش وماما تقلق عليا حور : تمام يلا بعد فتره .... نيره : سلام يا حور خدي بالك من نفسك وانتي ماشيه حور : ماشي سلام واكملت حور طريقها في الطريق تقف سياره سوداء أمامها ويضع شخص منديل علي وجه حور بعد فتره ... مجهول : ايوه ي دكتور اسر المهمه تمت بنجاح اسر : حلو اوي مستنيكو زين : الرجاله عملوا ايه يا اسر اسر : المهمه تمت بنجاح زين : حلو اوي باااااس تعالوا نتعرف على ابطالنا ( حور : فتاه في الصف الثاني الثانوي جميله وقصيره عيونها بني وبشرتها قمحاويه ) ( اسر : طالب في اخر سنه له في جامعه الطب يعني في اخر سنه الامتياز عنده ٢٥ سنه عيونه خضراء و بشرته قمحاويه وعضلات كدا ايه حاجه ولا في الخيال 😂😂) (نيره : صديقه حور المقربه وتعلم كل شيء عن حور وهي فتاه قصيره وعيونها خضراء وبشرتها بيضاء جميله جدا 😍) ( زين : طالب في جامعة الطب صديق اسر المقرب ويعلم كل شيء عن اسر عيونه سوداء وبشره قمحاويه و عنده ذقن سوداء وعضلات كبيره وطويل وحاجه اخر جمدان من الاخر 🤩🤩😍) ولسه في ابطال هتظهر معانا تاني في الروايه ويلا نكمل في منزل في مكان مهجور اسر : بنت ولا ولد مجهول : بنت اسر : هي فين مجهول: في الاوضه التانيه اسر : تمام جهزوا غرفه العمليات بسرعه قبل ما تفوق من المخ*در مجهول: تمام يا اسر بيه وبعد فتره ..... اسر : يلا ي زين نعمل العمليه قبل ما تفوق زين : تمام أسد:مش عارف يوقف العربيه بيقول ابعدي ابعدي ي غبيه وفاجأة ودخل في جميله. جميله:وقعت علي الارض فقده الوعي. أسد بعصبية:نزل من العربيه ونزل يشوف الغبيه الي خبطها ونزل علي الارض بيشيل راسها علي رجلها لاقها بتنز'ف د'م كتير وبص علي لبسها وقال اهاااا طالعه من بيت دعا'ره ي بنت الكل'ب ي عني لما هوديكي مستشفى مش هيكون ليكي اسم ولا فصل وراح شيلها وحطها في العربيه بكل اهمال. ماجد بغضب:مسك راسه بوجع وطلع برا الشقه يجري يقول اه ي بن'ت الكل'ب أما وريتك انا تعملي فيا كدا. رفعت:طالع سلم شاف ماجد في وشه وقال ماجد مالك. ماجد بخوف:وقف وقال هاااا مفيش انا اي الي جابك قصدي حضرتك بتعمل اي هنا. رفعت بشك:جاي عشان جميله اطمن عليها وكمان اعرفها اني هاخدها لي ابني. ماجد بغضب:زفت'ه مش موجوده مش هجوزها انا لي حد. رفعت بغضب:فين جميله ي ماجد عملت اي في اختك. ماجد:هكون عملت اي ي عني دي واحده فا'جره عاوزه تتربي واحده دخله الببت 10 بليل ملفوفه بي ملايه بكلم معاها ضر'بتني وجريت. رفهت بغضب:زقه وقال جميله مش تعمل كدا انت بتقول اي ي متخل'ف امتا دي اختك. ماجد بخبث:عندك الشقه خش دور عليها بي نفسك. رفعت:زقه بغضب ودخل الشقه وقال جميله ي بنتي انتي فين ي جميله. أسد:وقف قدام المستشفي بغضب وقرر ير'مها قدامها (ي ساد دا الاسد قلبه بدون رحمه) بس الصدمه لما نور جه علي وشها حور الأسر بارت ٣ اسر وهو يشعر بوخذه في قلبه : اهدي ممكن تقوليلي ايه اللي حصلك حور ببكاء: ليييه عاوز تعرف ليه اصلا انت مين وايه اللي يدخلك في حياتي ويلا بقا اقتلنيييي انا عاوزه اموت أسر : طب اهدي قوليلي ايه اللي حصلك يمكن اقدر اساعدك يا ..... حور : حور اسمي حور وانا مش عاوزه مساعدتك لو عاوز تساعدني بجد اقتلني اسر : اهدي بس يا قطه وهعملك اللي انتي عاوزاه حور : متقوليش يا قطه انا قولتلك مره ان انا اسمي حور اسمي حووووووور ايه مش عارف تقولها أسر بضحك عليها : ماشي يحور دا انتي اسم علي مسمي حور : مش فاهمه ايه دي أسر : يعني اسمك شبهك اسمك حور وانتي شبه الحوريه حور : مانا عارفه أسر : عارفه ازاي حور : اصل ماما بتقولي كدا على طول وفجأه بدأت تظهر علامات الحزن على وجه حور و لاحظ أسر هذا أسر : مالك يحور زعلانه ليه حور : اصل انا افتكرت ماما أسر علشان يخرجها من زعلها : طب قوليلي انتي عندك كام سنه حور : ١٧ سنه هو انا ينفع أسألك سؤال أسر : اتفضلي حور : انت اسمك ايه اسر بضحك: اسمي اسر وعندي ٢٥ سنه حور : الله اسمك حلو شبهك انت بتأسر الناس بجمالك ده اسر صدم من كلامها وفجأه ضحك جامد وبانت غمازاته حور بتوهان في غمازاته : الله غمازاتك حلوه اوي اسر : بجد مكنتش اعرف حور : خدت بالها من كلامها واتكسفت وخدودها احمرت اسر بضحك عليها : قوليلي بقا حور كنتي بتعيطي ليه وايه اللي حصل معاكي حور و الدموع تملأ عينها : مفيش حاجه اسر : ازاي مفيش حاجه دا انتي كنتي مستنغنيه عن حياتك حور : والله مفيش حاجه ويلا اقتلني واعمل فيا اللي انت عاوزه اسر بغضب : حوووور اسمعي الكلام حور برعب من شكله : خلاص هقولك الموضوع هو أن انا بابا مات وانا عندي ٩ سنين وعايشه مع ماما وياسر اخويا في بيت العائلة بس ساعات ماما بتزعقلي وبتضربني وساعات بتعاملني بحنيه مفيش زيها لحد مابقتش عارفه هي بتحبني وتعمل كدا من خوفها عليا ولا هي بتكرهني وبردو ياسر اخويا بيعاملني كدا بس لما بيعاملني بحنيه بحسه احسن اخ في كل العالم بس قسوتهم عليا وحشه اوي اكمن بحس أن انا نفسي اموت عارف الحياه حلوه بس الناس اللي فيها بيخلوها وحشه وقاسيه اسر بصدمه من كلامها : اكيد مامتك بتعمل كدا هي واخوكي علشان خايفين عليكي علشان محدش ببكره ابنه أو بنته أو حتي أخته اللي هي قطعه منه و الحياه مش وحشه هي فيها جانب وحش وجانب حلو وانتي حاولي انك تكوني من الجانب الحلو ماشي حور ببراءة : بجد يا اسر هما بيحبوني اسر : اه يا عيون اسر حور : طب يلا بقا اقتلني واعمل اللي اتفقنا عليه اسر بصدمه : انتي لسه عاوزه تموتي حور : اه علشان تعمل فيا اللي انتي عاوزه وعلشان لو روحت البيت ماما وياسر هيضربوني تاني اسر : حور انا مش هعمل فيكي حاجه دا اولا وثانيا انتي هتعيشي هنا معايا ومش هتروحي تاني ومتخفيش ياسر وامك مش هيعملو ليكي حاجه حور : نعم يا بابا اقعد فين انت اهبل ولا ايه اسر بغضب : حور دا اللي عندي ومش هكرر كلامي مرتين حور : يبقي خلاص تقتلني دلوقتي يلا اقتلنييي اسر بعصبيه : ______ عند فاطمه : ايه يا ياسر معرفتش فين اختك ياسر : لا والله يا ماما فاطمة: طب روح بلغ الشرطه ياسر : روحت ابلغ قالوا مينفعش قبل ما يعدي علي اختفائها ٢٤ ساعه فاطمه : يعني ايه وهنعمل ايه ياسر : هنستني لحد ما ٢٤ ساعه يعدوا فاطمه : طب انزل دور عليها تاني علشان خاطري ياسر : حاضر يا أمي فاطمه بدموع :........ # البارت ٤ حور الاسر فاطمه بدموع : ياسر خد بالك من نفسك وارجع باختك يا ياسر علشان خاطري ياسر وهو يقبل يدها : والله العظيم هعمل اللي هقدر عليه فاطمه : روح يا ابني ربنا يسهلك طريقك وتلاقي اختك ياسر : يارب عند حور....... حور : يبقي خلاص تقتلني اسر بعصبيه : أن مش هقتلك ي حور ولا هتروحي في مكان وتركها في وسط بكائها وترك الغرفه زين : ايه يا برنس البت حلوه اسر بغضب : محدش يدخلها ولا حد يشوفها انتوا فاهمين زين : في ايه يا اسر ايه اللي حصل اسر : تعالا علي مكتبي زين : انا جاي وراك اهو عندما دخلوا المكتب زين بسرعه : في ايه ي اسر احكي انت متعصب كدا ليه اسر : حكي له كل اللي حصل زين بضحك : انتي شكلك وقعت اسر : تفتكر حبتها لا انا اصلا معرفهاش ولا كلمتها قبل كدا زين : ما هو دا الحب من اول نظره ههههه اسر : اكيد لاء زين : هو ايه اللي لا انت حبتها ومتنكرش دا اسر : زين سيبني لوحدي بدل ما اقوم عليك زين : وليه انا هقوم بكرامتي احسن اسر : شاطر اخرج يلا واقفل الباب وراك زين : ماشي وفكر كويس في اللي قولتهولك وترك زين اسر يفكر وعقله يصارع قلبه وفجأه قطع تفكيره صوت صريخ اسر : دي حور وجري مسرعا نحوها وعندما دخل الغرفه وجد من يحاول التهجم عليها اسر بعصبيه : انت بتعمل ايه هنا يلا هو انا مش قولت محدش يدخل هنا وظل يضرب فيه مجهول : والله مكنتش اعرف يا دكتور اسر وهرب من بين يدي اسر بسرعه اسر : يبحث عن حور وجدها تبكي بشده وضمه نفسها وتجلس في ركن من أركان الغرفه جري اسر بسرعه إليها اسر : حور حبيبتي اهدي خلاص محصلش حاجه وضمها إليه حور:........ اسر : حور مالك حور بصريخ : ابعد عنييي قولتلك اقتلنييي بس انت مش راضي خلاص أنقذتني ليه ها ليه لييييييييه اسر : خلاص يا حور اهدي يا حبيبتي وضمها اليه حور وهي تبعده عنها : انا مش حبيتك علشان تقولي يا حببتي وابعد عني و اقتلني يلا ياما روحني عارف انا كنت عاوزه اموت وبفكر كتير ان انا انتحر بس مش بقدر علشان مش عاوزه اموت كافره بس انا غلطانه انا كان لازم اموت من زمان اسر : خلاص اهدي هعملك اللي انتي عايزاه بس اهدي حور : روحني دلوقتي ياما هموت نفسي اسر : مش هينفع دلوقتي بكره الصبح اوعدك هورحك حور : خلاص ماشي امشي بقا بعيد عني مش عاوزه اشوفك امشيييي اسر : ماشي انا خارج اهو بس اهدي وخرج أسر من الغرفه وظلت حور تبكي بشده حتي نامت عند فاطمه ياسر رجع الي البيت فاطمه بسرعه: ها يا ياسر لقيت اختك او عرفت حاجه عنها ياسر بحزن والدموع تملأ عينه: لاء يا ماما وانا داخل اوضتي فاطمه: ماشي ي ابني مش هتتعشي ياسر: لا مليش نفس وتركها ودخل الي غرفته فاطمه : يارب ترجعلنا بالسلامه ي حور #يتبع البارت ٥ حور الأسر في الصباح عند حور خرجت حور من الغرفه وظلت تبحث عن اسر حتي وجدته في مكتبه حور : اسر يلا علشان تروحني أسر : انتي ايه اللي خرجك من اوضتك حور : خرجت علشان عاوزه اروح أسر : مش هتمشي ي حور حور : لا همشي انت عاوز مني ايه عاااااوز مني ايه وظلت تبكي أسر بحزن: ماشي يا حور حور : ماشي ايه هتروحني أسر : اه حور : بجد طب يلا بسرعه أسر : ماشي بس انا عندي شرط حور : شرط ايه دا اسر : هاجي اطمن عليكي كل يوم حور بعصبية: ودا ليه دا انشاء الله شايفني عيله صغيره أسر : لا علشان انتي مجنونه حور : مين دي اللي مجنونه ليه شايفني بشد في شعري قدامك أسر : لا شايف واحده عاوزه تموت نفسها بسبب جنونها حور بصوت منخفض : والله محدش مجنون غيرك وسمعها أسر أسر برفع حاجبه : بتقولي حاجه حور : بقول خلاص اوعدك أن انا مش هموت نفسي تاني ومفيش داعي انك تشوفني كل يوم اسر ببرود : دا اللي عندي ياما مفيش مرواح حور وهي تدبدب علي الارض برجلها : ماشي خلاص يلا بقا روحني اسر وهو يضحك علي منظرها: ماشي يلا وعندما خرجوا وجدوا زين زين : انت واخد البنت ورايح فين أسر : هروحها ومحدش يعرف ان انا اللي مشيتها فاهم زين : ماشي وذهب ناحيه حور ومد ايده ليسلم عليها زين : اهلا انا زين صديق أسر أسر وهو يسلم على زين : معلش مبتسلمش زين ابتسم وعرف أسر بيفكر في ايه زين : انا هاجي معاك وانت بتوصلها أسر : لا حور : ليه يا أسر دا شكله لطيف خليه يجي علشان خاطري أسر بنفاذ صبر : ماشي يلا اقدامي منك ليها حور : ماشي يلا وظلت تضحك مع زين كتيرا في الطريق مع غضب أسر وغيرته على حور وهو يستوعد لزين عند فاطمه ياسر يا ماما انا رايح اقدم البلاغ وفجأة رن جرس الباب فاطمه: روح افتح يا ياسر ياسر: حاضر يا ماما عندما فتح ياسر الباب وجدها زوجت عمه عائشه عائشه : ازيك ي ياسر ياسر : الحمد لله عائشه : مالك يا ياسر وامك فين ياسر: ماما جوه اهي اتفضلي عائشه : بت يا فاطمه وصدمت عائشه من منظر فاطمه عائشه: مالك ي فاطمه بتعيطي ليه وعيونك وارمه كدا في ايه فاطمه ببكاء: حور مش باينه من امبارح عائشه: ازاي يعني فاطمه بصويت : يعني مش رجعت البيت من امبارح واكملت ببكاء انا خايفه عليها اوي مش عارفه ايه اللي حصلها انا عااااااوزه بنتبييي عائشه بصويت: ياااا لاااااااهوووووي هنا سمع الجميع صريخ عائشه واتجمعت باقي العائله العائله: في ايه يا عائشه بتصوتي ليه عائشه ببكاء : حور مش باينه من امبارح الكل بصدمه : ايه طب ازاي كل دا حصل وانتي مش قولتوا لينا ليه عائشه : انا لسه عارفه دلوقتي عم حور : وانتي يافطمه انتي وياسر مش قولتوا لينا ليه ياسر : يعني دا مش وقته المهم نعرف حور فين عمه : طب روح بلغ الشرطه اسر : روحت قالوا مش ينفع نبلغ قبل ما يعدي ٢٤ ساعه علي اختفائها وانا كنت لسه رايح دلوقتي عند حور : بس ي اسر اقف هنا اسر : بيتك هنا حور : لا بس متنساش انا كنت مخطوفه يعني مينفعش انزل قدام البيت اسر بتفهم : ماشي خلاص زين : ايه دا دانتي طلعتي ذكيه حور : ميرسي سلام بقا أسر : سلام وظل واقف بالسياره حور : انت واقف ليه ماتمشي أسر : انا هستني لحد ما اشوفك داخله البيت حور : ليه بقا انشاء الله هو.... وقاطعها أسر أسر : حور انا قولت ايه حور : ماشي خلاص سلام اسر : حور خدي بالك من نفسك حور : وانت كمان سلام ي زين أسر : زين ناولني المنظار زين : ليه أسر : عاوز اشوف رد فعل عائلتها زين : ماشي خد اهو عند ياسر : انا رايح ابلغ تاني ي عمي عمه : ماشي خدني معاك وفجاه رن جرس الباب ياسر: انا هقوم افتح عندما فتح الباب ياسر بصدمه : ____ أبارت ٦ حور الأسر ياسر بصدمه : حور حور ببكاء : ياسر ياسر اخذها في حضنه فاطمه : مين يا ياسر ياسر :..... فاطمه انا هروح اشوف مين وفجأه فاطمه : حور وجريت عليها الكل : ايه حور كنتي فين ي حور حور : كنت مخطوفه بس الخاطف سبني عائشه :سابك ازاي حور : تقريبا كدا خطفوني بدل واحده علشان كدا سابني الكل : هو عملك حاجه حور : لا ياسر: الحمد لله اهم حاجه انتي كويسه ثم قبلها من جبينها عند اسر : كان يتابع كل شئ من بعيد وعندما رأى ياسر يقبل حور غضب كثيرا اسر : انا عاوز اخوها دا باي طريقه زين : ليه ي اسر هو عمل حاجه أسر : انت مش شايف بيبوسها ازاي دا لازم يتوضب زين : اسر متنساش أن دي اختوا اسر : يعني ايه مش من حقه يعمل كدا زين : لا من حقه دي أخته عادي يعني انت مش بتعمل مع ياسمين اختك كدا أسر :..... زين : اهدي ي أسر أسر بنفاذ صبر : ماشي بس لو قرب ليها تاني انا هقتله زين : أسر اعقل وشوف انت بتقول ايه أسر : قصدك ايه ان انا مجنون زين: لا مش قصدي كدا انا كان قصدي... أسر بمقاطعه : خلاص استنى نشوف ايه اللي هيحصل عند حور : ماما انا داخله انام شويه فاطمه: ماشي ي بنتي بس كلي الاول حور : حاضر ي ماما عائشه : بت ي فاطمه شوفي بنتك ليكون الخاطف عملها حاجه كدا فاطمه : حور قالت معملش حاجه يعني معملش وانا واثقه في بنتي هي مش بتكدب عليا عائشه: يمكن عملها وهي خايفه تقول أو مكنتش في وعيها فاطمه : قصدك ايه ي عائشه عائشه : يمكن عماها حاجه وهي متخدره علشان كدا روحي عند الدكتوره و خليها تكشف عليها الكل :احنا مع رأي عائشه عائشه : روحي ي اختي خدي البنت واكشفي عليها فاطمه :ماشي بس انا واثقه في بنتي بس هعمل كدا علشان تستريحوا عائشه :طب نادي عليها خليها تلبس فاطمة : ماشي وأمري لله حور ي حور حور : نعم يا ماما فاطمة :البسي علشان هنروح مشوار حور :مشوار ايه يا ماما انا تعبانه وعاوزه انام فاطمه : معلش ي حور البسي بس بسرعه حور : حاضر ي ماما بس مشوار ايه دا اللي مش بيتأجل فاطمه : هنروح عند الدكتورة حور : ليه يا ماما فاطمه : علشان تكشف عليكي حور : بس انا مش تعبانه انا كويسه قدامك اهو عائشه بخبث : لا ي حور هي هتكشف على حاجه تانيه حور : هتكشف على ايه عائشه : متقوليلها ي فاطمة حور : تقول ايه ي طنط عائشه عائشه :هتروحي تكشفي علشان نشوفك لسه بنت ولا لاء حور بصدمه :ايه انتي يا ماما مش واثقه فيا فاطمه : ي حور والله حور بمقاطعة كلام فاطمة :من غير حلفان ي ماما ثواني وهتلقيني عندك تحت وتركت حور العائله وذهبت إلى غرفتها وظلت تبكي وبعد فتره حور :انا جاهزه ي ماما يلا فاطمه : ماشي ي حور يلا عند أسر... زين : يعيني ي حور دا انتي انجرحت اوي أسر : كل دا بسببي انا السبب انا خايف عليها لتعمل في نفسها حاجه زين : حور قويه ومش هتعمل حاجه أسر : يارب ي زين زين : طب يلا بينا أسر : لا احنا هنروح وراهم لحد الدكتوره زين : ايه انت اهبل نروح فين أسر : انا عارف انا بعمل ايه ومين دا اللي اهبل انت حسابك معايا تقل اوي بس ماشي زين : انت عاوز ايه دلوقتي أسر : انا لازم اشوف حور زين : ايه انت هتودينا في داهيه أسر : لا متخفش قولتلك انا عارف انا بعمل ايه زين : مهو دا اللي مخوفني عند حور..... فاطمه : اهي حور ي دكتوره اللي هتكشفي عليها الدكتوره : حور ممكن تغيري ملابسك حور : ليه يدكتوره الدكتوره : هي دي قواعد المستشفى هنا لازم تغيري حور : حاضر وبعد أن كشفت الدكتوره على حور فاطمه : ها ي دكتوره الدكتوره :..... # تم نشر الروايه فى قناة مـجـࢪهةة الـࢪويـات. 𐙚 ֢ ׁ⤿ ممنوع سرقه الروايه بدون لينك القناة واسم القناة مبارت ٧ حور الأسر الدكتوره بخوف : متخفيش ي مدام هي لسه بنت حور : اطمنتي ي ماما فاطمه :بس حور عائشه بمقاطعه : انتي متأكده ي دكتوره وكانت تنظر لها بتهديد الدكتوره : اه متأكده وممكن تعريضيها على كام دكتوره غيري وهتقولك نفس الكلام فاطمه : تمم ي دكتوره الدكتوره : مدام فاطمه عاوزه اقولك على حاجه فاطمه : في ايه ي دكتوره حور كويسه الدكتوره : اه كويسه ومفيهاش اي حاجه فاطمه : امال في ايه ي دكتوره الدكتوره : المدام عائشه دفعتلي فلوس علشان اقول ان حور مش بنت بس انا اسفه ي مدام عائشه ضميري وهمنتي مسمحوش اني اعمل كدا فاطمه بصدمه : ايه حور : ليه عملتي كدا ليه انا عمري ما اذيتك في حاجه ليه انا عملتلك ايه ليه لييييييه حرام عليكوا حراااااام عائشه : علشان انتي رفضتي ابني لما اتقدملك وهو بيحبك وكان كل شويه يقول حور حور حسيتك اخذتيه مني حور : ايه انتييي بتقولي ايه ليه كدا دا انا رفضتوا يعني مش اخدتوا منك ليه لييييه فاطمه : اهدي يابنتي حور : اهدي اه ما كل دا بسببك ما انتي مش وثقتي فيا فاطمه : بس ي حور... حور بمقاطعة :مبسش ي ماما وممكن تخرجي على ما اغير وانتي ي طنط عائشه انا مش هتجوز ابنك ابدا حتى لو على جثتي ويلا امشي مش عاوزه اشوف وشك تاني اصلا انا مش عارفه انتي عملتي كدا ازاي دا انا بنت شبهي شبهك وتركت فاطمه وعائشه حور تغير ملابسها حور لنفسها:خلاص ي حور بطلي عياط ويلا علشان ماما مستنيه ولكن دخل عليها شخص ومعه فاطمه حور :انت مين دا مين يا ماما فاطمه : دا الممرض جاي ياخد المعدات علشان يعقمها حور :ماشي فاطمه : انا واقفه بره ي حور خلصي وتعالى حور : ماشي وعندما خرجت فاطمه أغلق الممرض الباب حور :انت اهبل انت بتعمل ايه الممرض خلع الكمامه و النظاره حور بصدمه : أسر أسر : ايوا انا ي عيون أسر حور : انت بتعمل ايه هنا أسر : جاي اطمن عليكي حور : انا كويسه امشي يلا أسر : حور انا اسف حور : على ايه اسر: علشان اللي انتي فيه دا بسببي اه وانا اللي قولت للدكتوره تقول الحقيقه علشان أن شوفت مرات عمك وهي بتتفق معاها وكمان انا اللي قولت للدكتوره تفضحها حور بصدمه : ايه طب عملت كل دا ليه أسر : علشان اللي انتي فيه دا بسببي حور : لا مش بسببك هما لو اهلي بيثقوا فيا مكنوش عملوا كدا أسر : بس حور : مبسش ي أسر وشكرا على اللي عملته معايا ويلا امشي قبل ما ماما تيجي أسر : ماشي همشي بس بشرط حور : شرط ايه أسر : متحضنيش اخوكي تاني و مش اشوفك واقفه مع ابن عمك دا تاني حور بصدمه :ايه انت في وعيك دا اخويا وابن عمي اسر: يبقى خلاص مش همشي وخلي طنط تيجي تشرفنا حور : أسر بطل هزار أسر : انا مش بهزر ي حور ودا آخر كلام عندي حور باستسلام : خلاص ماشي امشي بقى أسر :ماشي وخدي بالك من نفسك حور :ماشي امشي بقا ضحك عليها أسر وقبلها قبله سريعه وتركها في صدمتها فاطمه : حور يا حور انتي روحتي فين حور : هاا مروحتش ي ماما ويلا نروح في المنزل عند حور الكل : ها ي فاطمه الدكتوره قالت ايه حور : قالت اني بنت ها استريحتوا هاا استريحتوا لا بجد شكرا ليكم شكرا على الثقه اللي ادتوهالي شكرا وفجأه ياسر يضرب حور بالقلم ياسر : حور عيب تكلمي الأكبر منك كدا حور بصدمه: انت بتضربني ي ياسر علشان بقول الحقيقه ولا علشان باخد حقي ماشي ي ياسر عاوز تضربني اضربني ي ياسر اضربني علشان اول حاجه مش وثقتوا فيا لا ومش كدا وطنط عائشه تقول للدكتوره تقول لماما ان انا مش بنت اه صح هو راح فين عمها : مين ي حور حور : هيكون مين غير ابنك الكل : عاوزاه ليه حور : هو فين ابن عمها : انا هنا اهو في ايه حور : اسمع ي ابن عمي روح اتجوز وريح قلب امك علشان انا مش هتجوزك لو طبت السما على الأرض ماشي ابن عمها : ليه في ايه. ايه اللي حصل حور : أسألك امك وشكرا ليك يا ياسر علي القلم وعلى ثقتك فيا و ذهبت إلى غرفتها مسرعه وأغلقت الباب على نفسها عند ياسر بالأسفل عمه : ي ياسر مكنش ينفع تضربها كدا وخصوصا قدمنا ياسر : اهو حصل يعمي بقا وخلاص وانا طالع أوضتي وتركهم وصعد إلى غرفته عمه : طب احنا هنستاذن فاطمه : ليه خليكم شويه عم حور : لا علشان تستريحوا شويه وهنبقا نتكلم بعدين يلا سلام وانتي يا عائشه يلا قدامي عائشه بخوف : حاضر في الغرفه عند حور... حور ببكاء : ليه كدا هما مش بيثقوا فيا ليه بس خلاص انا لازم اسيب البيت دا وامشي من بكره هدور على شغل وبعد شهر همشي ودا آخر كلام وتذكرت أسر وظلت حور تفكر فيه حتى نامت عند أسر.... زين يلا ي أسر مش هتنام أسر : لاء هنام اخرج واقفل الباب وراك زين : تمام وظل أسر يفكر في حور حتى نام هو الاخر عند ياسر.... ياسر : انا غبي انا ازاي اضربها كدا قدام الكل وغير كدا هي مش غلطانه انا لو مكنها كنت عملت اكتر من كدا خلاص انا هنام وبكره الصبح هصلحها ونام جميع الابطال وكل شخص يفكر في الاخر # بارت ٨ حور الأسر في الصباح عند حور....... فاطمه : حور بت ي حور يلا علشان تفطري حور : ماشي ي ماما هغير و هاخد دش وانزل فاطمه : ماشي بس بسرعه علشان الفطار هيبرد حور : ماشي يا ماما وبعد فتره نزلت حور... حور : فين ي ماما الاكل فاطمه : اقعدي وهحطهولك اهو حور : ماشي وجلست حور وبعد دقائق نزل ياسر ياسر : صباح الخير ي حور حور : صباح النور وكانت لسه هتقوم فاطمه : اقعدي كملي فطار يبنتي حور : خلاص شبعت عن اذنكوا ياسر : حور عاوز اتكلم معاكي حور : بس انا مش عاوزه اتكلم مع حد وتركته ودخلت غرفتها ياسر بنفاذ صبر : طب اعمل ايه اصالحها ازاي وهي مش راضيه تكلمني دا حتى مرضتش تكمل اكل علشان انا نزلت فاطمه : خد الفطار وروح صلحها وكملوا فطار مع بعض ياسر : ايه ي فطومه الأفكار الحلوه دي فاطمه : ياواد يا بكاش دلوقتي بقيت فطومه ياسر : طول عمرك فطومه مش دلوقتي وبس فاطمه :طب اخلص قوم صالحها ياسر : ماشي بس لو مارضيتش انا هخطفها هههه فاطمه : ربنا يخليكوا لبعض ياسر : يارب عند أسر طب اعمل ايه دلوقتي هشوفها تاني ازاي انا احسن حاجه اروح اشوف الأول هي بتعمل ايه بعدين ابقى افكر اكلمها ازاي عند حور ياسر بيخبط على غرفه حور ياسر : ممكن ادخل حور : اتفضل ياسر : حور انا اسف حور : على ايه ياسر : حور والله العظيم ندمان حور ببكاء : اسف على ايه على ضربك واهانتك ليا قدام الكل ولا على عدم الثقه فيا دا انا مخبتش عليك حاجه طول حياتي وفي الاخر طلعت مش محل ثقه انا نفسي افهم انا عملت ايه في حياتي وحش عملت ايه انتوا ليه بتعملوا معايا كدا لييييه ياسر وهو ياخذها في حضنه : اهدي ي حور اهدي ياقلبي حور وهي تبعده عنها : اهدي ايه انتي شايفني مجنونه ابعدوا بعيد عنيييي ابعدووووو ياسر : والله ي حور انا مكنتش عاوزك تعملي حاجه بس عمك ومراته هما اللي أصروا حور : عمي ومراته اللي رشت الدكتوره علشان تقول ان انا مش بنت تقدر تقولي يا ياسر لو كانت الدكتوره قالت ان انا مش بنت وسمعت كلام طنط عائشه كنت عملت ايه ياسر :..... حور : رد عليا يا ياسر متشكتش كنت قتلتني ولا طردتني من البيت واتبريت مني كنت عملت ايه رد يا ياسر رد ياسر بدموع تنزل من عينه وهو يفكر في كلامها : مش عارف يحور كنت هعمل ايه بس مكنتش عاوزك تعملي كدا دي مرات عمك اللي أصرت والعائله كلها وافقت حور : مرات عمي مين وعائلته مين اللي اعرفه ان انحنا ملناش دعوه بيهم وهم مين علشان يدخلوا في حياتنا انا اللي اعرفه ان عائلتي هما انت و ماما بس بعد بابا الله يرحمه ياسر : بس يحور.... حور بمقاطعه : خلاص ي ياسر بلاش نفتح الموضوع دا تاني ياسر : ماشي بس سامحيني حور : عاوزني اسامحك ازاي بعد اللي عملتوا فيا ياسر : يحور انا عارف ان انا غلطت وندمان والله حور : ماشي يا ياسر سامحتك ياسر : بجد طب يلا نفطر حور : ما احنا فطرنا ياسر : بس مش خلصنا فطار يلا بقا حور : ماشي ياسر بس الثقه لما بتنكسر مش بترجع تاني ياسر وهو يهز راسه يقول لنفسه : والله هعمل اي حاجه علشان توثقي فيا يا حور تاني حور : ياسر انا كنت عاوزه اقولك حاجه ياسر باستغراب : حاجه ايه ي حور حور : انا عاوزه ارجع الدروس تاني وارجع لحياتي الطبيعيه وعايزه اشتغل ياسر : عاوزه ايه هو احنا مقصرين معاكي في حاجه حور : لا والله بس عاوزه افك عن نفسي وأخرج اللي جوايا ياسر بتفهم : ماشي بس هتشتغلي ايه وانتي لسه صغيره كدا حور : سكرتيره في مكتب ياسر : ماشي حلوه الشغله دي بس هتلاقيها فين دي وانت مش مخلصه تعليمك حور : مش عارفه خلاص بص انا هدور على شغلانه حلوه واقولك ياسر : ماشي حور بلهفه : يعني موافق ياسر : ماشي بس بشرط حور : ايه هو ياسر : دا مش يأثر على مذاكرتك حور : موافقه بس اقنع ماما ياسر بضحك : ماشي حور : طب يلا علشان اغير علشان عندي درس ياسر : ماشي انا كمان هلبس اهو حور : ليه عندك شغل ياسر : بعد كدا انا هوصلك و اجيبك حور : ماشي يلا عند أسر كان يراقب من بعيد أسر : حلو اوي هنشتغل سكرتيره بس عندي ي حوري زين : هتعمل ايه ي مجنون أسر : هشغلها زين : ربنا يستر أسر : في ايه ي زين متجمد كدا زين : هو انا عملت حاجه أسر سيب البنت في حالها أسر : لا دي بقت بتاعتي خلاص بقت ملكي زين : لا ي أسر مش ملكك ممكن حد يتقدم ليها وعائلته هتوافق هتعمل ايه ساعتها ولا حاجه علشان حور هتبقى ملك لشخص تاني أسر بعصبيه : لا مانا مش هخلي دا يحصل دي ليا انا وبس ليا انا زين برعب من شكل أسر : هتعمل ايه يا أسر أسر : هشغلها زين : لا ربنا يستر بحد أسر : متخفش يا زيزو زين : لا دا انا اخاف وكتير كمان بقولك ايه انا مليش دعوه باللي هتعمله ده اسر : كدا يا زين دا انت طلعت ندل بجد زين انا ندل وكبير كمان سلام ومشي زين وهو خائف من اللذي سيفعله أسر عند حور.... حور : الو يا نيره انتي فين انا وياسر واقفين بقالنا ساعه نيره : جايه اهو سلام حور: سلام وفجأه خبطت نيره في شخص ( الشخص دا كلنا عارفينه طبعا اللي هو زين) نيره : اسفه زين بعصبيه : انتي عاميه مش تخدي بالك وانتي ماشيه نيره بزعيق : قولتلك اسفه مخلاص زين : وطي صوتك يبنت انتي.. انتي مش عارفه انتي بتكلمي مين نيره : لا ومش عاوزه اعرف اصلا دا انا شبه زعيم المافيا زين : مين دا اللي شبه زعيم المافيا نيره : انت وسلام بقا اصلي اتاخرت زين وهو بيشدها من ايديها علشان تبصله : انتي مجنونه انتي ازاي تمشي قبل ما اخلص كلامي نيره بعصبيه : اولا انا خلصت كلامي وغير كدا اتكلم معاك ليه كنت مين زين : هقولك انا مين انا... نيره بمقاطعه : اولا انا مخلصتش كلامي علشان تتكلم زين : زين انتي مجنونه ولا ايه يبنت انتي نبره بعصبيه : دي تاني مره تقولي مجنونه وانا ساكته تعال بقا أوربك الجنون على حق زين : هتعملي ايه يعني نيره : انا هقولك هعمل ايه وفجأه قفزت عليه وظلت تضرب فيه وتشده من شعره وتعضه زين : اااااااه يبتن المجنونه انزلي من عليا احنا في الشارع وفجأه استلمت الناس راجل : عيب يا بنتي اللي بتعملي ده نيره : واحد بثقل ادبه عليا ويتحرش بيا اعمل ايه يعني الراجل : ليه كدا يا ابني اعتبرها اختك انت تقبل حد يعمل مع اختك أو امك كدا شخص آخر : دول مش بيفهموا كدا دا لازم يتعلم الأدب وبعدين نسجنه زين : استنوا بس والله يعمي بس دي مراتي وانا علشان زعلتها عملت معايا كدا وكمان مش راضيه تسامحني الراجل : عيب يابنتي اللي بتعمليه مع جوزك دا وسامحيه يابنتي هو اعتزلك وبعد كدا حلو مشاكلك ا في بتكوا زين : اسفين والله ياجماعه وبص لنيره اللي لسه مصدومه يلا يحببتي اسف بقا سمحيني نيره : انت قولت ايه انت واحد قليل الادب قال ايه مراته زين : مش انتي اللي بدأتي نيره : نننننني انا مش فاهمه حاجه هو انت زعيم مافيا ولا جوزي زين : زعيم مافيا وبقتل الناس ولو عاوزني ابقى جوزك انا موافق نبره : يعني انت زعيم مافيا زين : اه نيره وهي تحاول أن لا تبين خوفها منه : وايه يعني ما انا كمان ممكن اقتلك ويلا يا شاطر العب بعيد زين : يبت لمي نفسك انا ساكتلك من الصبح نيره : هتعمل ايه بعني زين وهو بيقرب منها : هقولك هعمل ايه نيره : متقربش خطوه واحده والا.... زين : هتعملي ايه هتصوتي وتلمس الناس وانا اقولهم دي مراتي وحبيبتي نيره : حبك برص وعشره خرص وتركته وذهبت زين : يخربيتك شبر ونص بس جامده ولسانك أطول منك # تم نشر الروايه فى قناة مـجـࢪهةة الـࢪويـات. 𐙚 ֢ ׁ⤿ ممنوع سرقه الروايه بدون لينك القناة واسم القناة بارت ٩ حور الأسر عند حور.... حور : ايه اتاخرتي كدا ليه نيره : اصل كنت بتخانق مع واحد خبطت فيه بس ايه كان موز حور : طب احكيلي نيره : بعد الدرس ويلا علشان اتاخرنا حور : ماشي يلا في الدرس... المدرس : مفيش دخول اتاخرتي ليه حور : اسفه ي مستر انا اللي آخرتها المدرس : ماشي ندخلها المره دي علشان خطرك بس ي حور حور : شكرا ي مستر المدرس : حور مفيش شكر بينا تاني حور بعصبيه : ليه بقا انشاء الله كنت مين علشان مش اشكرك المدرس بصوت منخفض : هقول كنت تبقي مين بكره لما تكوني مراتي حبيبتى وملكي انا وبس حور : بتقول حاجه يمستر المدرس : لا كنت بقول انك عندك حق حور : اه ماشي عند أسر... اسر : ايه ي زين عاوزك تعرف حور مقدمه في انهي شركه زين : حاضر خمس دقائق وهقولك وبعد فتره ..... زين : الحق ي أسر دي حور مقدمه في الشركه بتاعتنا اسر : بجد حلو اوي زين : طب هتعمل ايه أسر : هي مقدمه علي ايه زين : تبقي سكرتيره اسر باستغراب : سكرتيره لمين هو انت عاوز سكرتيره زين : لا دي لاسد علشان سكرتيرته مشيت اسر : امممم زين : هتعمل ايه اسر : هكلم أسد باااااس تعلوا نتعرف على بطلنا الجديد (أسد : عنده ٢٦ سنه خريج من هندسه ويشتغل دكتور في الجامعه و بردوا مع أسر وزين في الشركه و طويل و عيونه عسلي وبشرته بيضاء وله عضلات وحاجه كدا اقولكوا جنتل مان) ملحوظه : الشركه بتاعت أسر بس مشغل أصحابه معاه نتعرف على ياسر علشان مش اتعرفنا عليه (ياسر : عنده ٢٣ سنه طالب في كليه الهندسه وبيشتغل علشان يصرف على امه واخته بعد ما ابوه مات هو عيونه سوداء وبشرته قمحاويه وله عضلات وبيحب الموضه وحاجه كدا ولا في الخيال ) أسر : هكلم أسد ياخد السكرتيرة بتاعتي وانا هاخد حور زين : الله عليك يلا بينا نروح له بس يا تري هو هيوافق اسر : اه هيوافق وانا متاكد زين : وانت متاكد ايه بقا اسر : علشان اسد بيحب صافي انت مش ملاحظ نظراته ليها بعدين قولي انت كنت جاي متبهدل كدا ليه زين : هاااا مفيش اسر : اوعي تقول انت بنت اللي عملت فيك كدا زين : بصراحه اه بس كانت ايه صاروخ يا ناس اسر بضحك : انت وقعت ولا ايه زين : شكلي كدا اسر : طب متقوليش ايه اللي حصلك زين : حاضر هو الموضوع أن ....(حكي اللي حصل ) اسر بضحك : كل دا حصل فيك والله انا فرحان أن البنت عملت كدا انا بقيت عاوز اتعرف عليها زين : اضحك يا اخويا اضحك ماشي بس لما تشوفها تاني بس اسر : متبقاش تنسي تعرفنا عليها زين : حاضر من عنيا ووصلو الشركه عند أسد..... أسر : أسد عاوز اتكلم معاك زين : بسرعه قبل ما حور تيجي أسد : حور مين زين : البنت اللي وقعت أسر ههههه أسد : بجد اسمها حور اسمها جميل طب وشكلها ي زين زين : جامده دي حوريه ي اخي أسد : بجد انا لازم اتعرف عليها ي أسر أسر: بس منك ليه بس ي أسد انت طالب سكرتيره صح أسد : اه صح بتسأل ليه أسر : خد السكرتيره بتاعتي أسد : بجد أسر : اه بس تنفذ اللي هقولك عليه أسد : دا اللي هو ايه بقا انشاء الله اسر: اسمع في بنت هتيجي تقدم طلب انها تشتغل هي لسه في الثانوي اسمها حور انت بقا يا شاطر تقولها انقبلت في الشغل وتشغلها السكرتيره بتاعتي اسد: اوعي تكون دي هي حور حبيتك أسر : اه هي أسد: الله هشوف اللي قدرت توقعك ي أسر بيه هههههه أسر : اتلم ياض بدل ما اخلي صافي تشتغل سكرتيره زين أسد : لا والنبي انا موافق سامحني ي باشا أسر : جيب لورا جيب ههههههه معلومه : صافي سكرتيره أسر بس أسد بيحبها وتعالوا نتعرف على صافي ( صافي : عندها ٢٤ سنه عايشه لوحدها علشان ابوها وامها ماتوا هي عيونها زرقاء وبشرتها بيضاء و محجبه ) عند حور..... المدرس بعد الدرس : غيبتي امبارح ليه يا حور حور بتوتر : كنت في مشوار ي مستر المدرس : ماشي لو عاوزه شرح الحصه ابقى تعالى اشرحهالك حور : شكرا ي مستر بس مش انهارده علشان راحه مشوار المدرس : ماشي ي حور ابقى تعالى في اي وقت انتي تشرفي حور : شكرا ي مستر سلام المدرس : .... نيره علشان تانقذ حور علشان عارفه ان المستر معجب بحور : يلا ي حور ماما هتقلق عليا حور : جايه اهو عن اذنك ي مستر وتركته ومشيت حور : شكرا ي نيره نيره : لا شكر على واجب حور : طب احكيلي مين اللي خبطك نيره : ...(حكت اللي حصل ) حور : طب سلام بقا نيره : ليه راحه فين حور : اصل انا هشتغل وراحه انهارده علشان هشوف هشتغل ولا لاء ادعيلي ي نيره نيره : يارب يحور حور : سلام عند أسر وصلت حور الشركه صافي : أسر باشا في بنت اسمها حور جايه تقدم على طلب السكرتيره أسد : اهي جت ي أسر وغمزله أسر : يلا ي زين وانت ي أسد زين ما اتفقنا وانتي ي صافي دخليها بعد ما نخرج صافي : حاضر ي استاذ أسر أسر : صحيح ي صافي انتي من انهارده السكرتيره بتاع أسد ماشي صافي : ماشي ي أسر باشا وخرج أسر وزين ودخلت حور أسد :اتفضلي ي انسه حور حور : شكرا أسد : وريني السيفيه بتاعك حور : بس انا لسه في تانيه ثانوي اسد بصدمه : ايه طب وعايزه تشتغلي ليه حور : كدا بدل ما بخليني قاعده في البيت مش بعمل حاجه فقولت اشتغل متخفش ي استاذ أسد انا طلعه الأولى على المدرسه كل السنين اللي فاتت وبرضوا هثبتلك ان انا قد الشغل دا أسد بصدمه من كلامها : ماشي ي حور اعتبري نفسك اشتغلت من دلوقتي حور بفرحه : شكرا ليك لأنك وثقت فيا وانا بإذن الله هكون قد الثقه دي أسد : هنشوف اه انتي عرفتي اسمي من اين حور : اصل السكرتيره اللي بره قالتلي اتفضلي على مكتب الاستاذ أسد فعرفت ان اسمك أسد أسد : ماشي يحور ممكن تتفضلي حور : هو انا ممكن اسال سؤال أسد : اتفضلي حور : في سكرتيره برا انتوا طلبتوا واحده تانيه ليه هي دي هتمشي أسد : لا مش هتمشي دي السكرتيره بتاعتي اما انتي سكرتيرة أسر باشا وكمان اسمها صافي مش دي ماشي حور سرحت في اسم اسر ومردتش أسد : حور روحتي فين حور بتوهان : في أسر أسد: أسر انتي تعرفيه حور : لا انا افتكرت اللي كان خاطفني أسد بصدمه : خاطفك حور : اه بس طلع طيب قوي وقلبه حنين ورجعني البيت تاني يوم بعد اللي خاطفني فيه اه خلاص يلا بقا سلام اروح اشوف شغلي أسد بصدمه : ماشي خلي صافي توريكي فين مكتب الاستاذ أسر حور : تمام وخرجت حور وذهبت لصافي حور : صافي ممكن توريني مكتب استاذ أسر فين صافي : حاضر حور : هو احنا ممكن نبقى أصدقاء صافي : دا يشرفني جدا وبلا بقا علشان مش نطرد حور : يلا صافي : هو دا مكتب استاذ أسر حور : تمام شكرا عند أسد اتصل على أسر أسد : المهمه تمت ي برنس أسر : تمام أسد : انتي خطفتها امتي أسر : انا عرفت منين أسد :____( حكي اللي حصل ) أسر : هبقي اقولك بعدين أسد : تمام ماشي عند أسرالباب خبط أسر : اتفضل دخلت حور وانصدمت لما رأته حور بصدمه :_____ تم نشر الروايه فى قناة مـجـࢪهةة الـࢪويـات. 𐙚 ֢ ׁ⤿ ممنوع سرقه الروايه بدون لينك القناة واسم القناة رواية حور الاسر الفصل العاشر بارت ١٠ حور الأسر حور بصدمه : أسر أسر بتمثيل : انتي بتعملي ايه هنا حور : انا اسكرتيره الجديده بتاعتك أسر : بجد حور : هو انت مدير الشركه أسر بتفاخر : اه حور : انا لا يمكن اقعد هنا ثانيه واحده انا ماشيه أسر : استنى بس دا كنت قاعد بفكر اجي و اطمن عليكي ازاي انتي كويسه حور ببرود : اه كويسه وسلام بقا أسر : سلام مين انتي السكرتيره بتاعتي الجديده ومكتبك اهو يلا عليه حور : مكتبي فين وبعدين مش المفروض مكتب السكرتيره يبقى بره وغير كدا انا خلاص مش عاوزه اشتغل أسر : لا مانا بيبقى عندي سكرتيره بره وواحده جوا علشان تنفذ اللي انا عاوزه حور : ماشي مش مهم انا ماشيه مش عاوزه اشتغل أسر : ليه ي حور حور : علشان اكيد فلوس الشركه دي حرام وغير كدا انا مستحيل اشتغل مع تاجر أعضاء أسر بعصبيه : حور انا مش تاجر أعضاء وعمري ما تبقي كدا وغير كدا فلوس الشركه دي حرام ازاي مش فاهم دا انا تعبت لحد ما عملت دا كله وتيجي تقوليلي الفلوس دي حرام حور : اه حرام دي من تجاره الاعضاء أسر : انا مش بتاجر في الأعضاء انا كنت مجبور حور : مجبور ازاي هو في حد بينجبر على حاجه شبه دي انت بتكدب اكيد عليا اسر: انا مش بكذب حور : طب ايه اللي جبرك تعمل كدا اسر : مقدرش اقولك حور : ماشي لما تبقي تقدر تقولي لو دي الحقيقه اصلا وانت مجبور ابقي اشتغل ساعتها سلام أسر : استني عندك ي حور حور : عاوز ايه اسر : انتي مبلغتيش عني ليه حور : علشان انتي روحتني ومش اذتني ورجعتني البيت اسر : بس انا خطفتك حور : بس معملتش في حاجه اسر : يعني مبلغتيش علشان حاجه تانيه حور : حاجه زي ايه مثلا اسر : يعني مثلا انتي من جواكي مصدقاني وممكن تكوني حبتيني مثلا حور : حبك برص انا احبك انت احب تاجر أعضاء دا لو انت اخر واحد في العالم لا يمكن اقبل بيك أسر : باقي كدا ماشي طب يلا حور : يلا علي فين أسر : علي شغلك حور : انت مبتفهمش انا مش هشتغل معاك أسر بعصبيه : حور علي شغلك اخر مره هقولها حور : ايه دا انت بتهددني طيب اسر : اه بهددك ويلا علي شغلك حور : مش هشتغل معاك دا علي جثتي اسر : بقا كدا حور : اه كدا سلام بقا اسر : طب استني مستعجله علي ايه حور : عاوز ايه تاني اسر : عاوز فلوسي حور : فلوس ايه دي بقا إنشاء الله أسر : انتي مضيتي علي عقد انك لو مش اشتغلتي هنا علي الاقل شهر تدفعي مليون جنيه حور : ايه اكيد انت بتهزر أسر :انتي مختيش بالك من الشرط اللي مكتوب في الورق حور : شرط ايه Back أسر : عاوزك يا اسد تمشيها على ورق انها لو مش اشتغلت على الاقل شهر تدفع مليون جنيه أسد : دا ليه دا أسر : علشان لما تشوفني مش هترضي تشتغل معايا أسد : ليه أسر : هقولك بعدين سلام Back أسر : انك لازم تشتغلي على الاقل شهر ياما تدفعي مليون جنيه حور : ايه أسر : زي ما بقولك كدا حور : ماشي شهر واحد بس أسر : علشان متبقيش توقعي على ورق من غير ما تقرايه حور : ماشي انا اللي غلطانه أسر : صح ويلا بقا علشان عندنا شغل حور : ماشي عاوز حاجه أسر : لا حور : ماشي وجلست على المكتب تذاكر وظل اسر يتابعها من بعيد عند فاطمه ..... فاطمه : واد يا ياسر هي اختك اتاخرت كدا ليه ياسر وهو يلعب في الفون : اختي مين فاطمه باستغراب : اختك مين انت عندك كام اخت ياسر : ... فاطمه تخلع ابو ورده من رجليها وفجاه رمته حتي صدم بوجه ياسر ياسر : ايه ي نبع الحنان ده خسرت الدور فاطمه : يارب صبرني عليك يارب بقولك اختك اتاخرت ليه ياسر : اصل انهارده عندها مقابله في الشغل صحيح أما اتصل اشوفها عملت ايه فاطمه : شغل ايه ياسر : اصل حور قالتلي عاوزه اشتغل وانا قولتلها ماشي فاطمه : ومقولتليش ليه ولا انا الجموسه اللي قاعده معاكوا في البيت ياسر بضحك : اني بتشتمي نفسك ينبع ال...ولم يكمل كلمته ووجد الجزء التاني من ابو ورده في وجهه ياسر : يوووه بقا كل شويه بابو ورده في وشي ليه كدا (ملحوظه : ابو ورده دا الشبشب ) فاطمه : انتي يتزعقلي ياسر : اكيد لا هو انا اقدر فاطمه : ماشي اتصل لأختك شوفها عملت ايه واطمن عليها ياسر : حاضر عند حور : اسر باشا الحمام فين اسر : علي اليمين حور تمام وعندما دخلت الحمام الفون رن اسر لنفسه : اقوم ارد علي ما تخرج وبالفعل رد اسر اسر : الووووو ياسر : ايه دا هو دا مش تليفون حور اسر : ايوه هي في الحمام ممكن اعرف مين معايا ياسر : انا ياسر اهو حور هي حور اتقبلت في الشغل اسر : اه وانا المدير وفجاه خرجت حور ووجدت اسر يتحدث في تلفونها ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏